Szerviz hírek

Hol tart a javításom?

A mai naptól kezdődően a Zepter szerviz egy új online szolgáltatás bevezetésével szeretné gyorsítani az ügyintézést. Így a nap bármely időpontjában, külső segítség nélkül is megtekintheti, hogy hol tart a szervizelésre leadott termék javítása. Mindössze annyit kell tenni, hogy ellátogat a lekérdező felületre, beírja a termék leadásakor kapott átvételi elismervény sorszámát, megnyomja az ‘Elküld’ gombot és máris megtudja, hogy hol tart a termék javítása. A lekérdező felületen elhelyezett magyarázatok segítik a kapott információ értelmezését.

A lekérdező felületet itt találja.

Mivel a szolgáltatás csak most indult, elképzelhető, hogy  nem minden azonosító esetében lesz elérhető a javítás állására vonatkozó információ.

Ha a rendszer nem találja az Ön által megadott azonosítót, kérjük, hogy ellenőrizze a helyes bevitelt, vagy vegye fel a kapcsolatot a szerviz kollégáival: Kapcsolatfelvétel vagy tájékozódjon honlapunkról!

 

 

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.