Szerviz hírek

Jótállási időn belül meghibásodott termékek eljuttatása a Zepter szervizbe

Ezúton tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a jótállási időn belül meghibásodott termékeket a Zepter saját költségén szállíttatja el a Zepter szervizbe, majd javítás után vissza az ügyfélnek. A szállítást a Zepter szervezi és a Zepter mindenkori szerződött futárszolgálata bonyolítja le.

A szállítást a jótállási jegyekhez mellélelt illetve a Zepter Magazin oldalán található megrendelőlap kitöltésével és a szervizfutar@zepter.hu címre történő elküldésével rendelheti meg. Kollégáink a megrendelőlap beérkezését követően felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy a szállítás részleteit egyeztessék. Kérjük, hogy a megfelelő ügyintézéshez minden megrendelőlapon kért információt adjon meg, mellékelje a termékhez a megrendelőlapon felsorolt dokumentumokat és gondolkodjon a termék megfelelő becsomagolásáról, hogy elkerülje a termék szállítás közbeni esetleges sérülését. Fontos tudnia, hogy a Zepter kizárólag a jótállási időn belül meghibásodott termékek szállítási költségét fizeti.

Amennyiben az Ön terméke jótállási körben nem javítható, vagy a jelzett hibát a termék tesztelése során nem tapasztaltuk, a szállítás költségét Önnek kell fizetnie a javítási díjjal együtt. A termék szervizbe történő szállításában, amennyiben Ön nem tudja megoldani, kereskedő kollégáink segítenek. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével, vagy a lakhelyéhez legközelebb eső vidéki irodával vagy márkaképviselettel, melyek címét és elérhetőségét ITT találja.

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.